Pirmā oficiālā automobiļa pārbūve.

Vairāku mēnešu garumā izstrādājām pārbūves projektu visiem labi pazīstamajam ukraiņu automobilim ZAZ-965 (Zaparožecs). Oriģināli automobilis ražots 1964. gadā, četrvietīgs, ar 20kW iekšdedzes benzīna motoru. Automobilis nav aprīkots ar hidroliskajām bremzēm un stūres pastiprinātāju, kas salīdzinoši atvieglo automobiļa pārbūves procesu.

Pārbūves process tiek dalīts daļās. Sākotnēji būtu pareizi uzrakstīt pārbūves projektu ar visiem nepieciešamajiem rasējumiem un aprēķiniem, kas ir jāsaskaņo ar ceļu satiksmes drošības direkciju (CSDD), lai tālāk nerastos nepatīkami jautājumi. Pašas pārbūves pirmajā daļā tiek demontētas iekārtas no esošā transportlīdzekļa kas saistītas ar iekšdedzes motoru, pats motors, degvielas tvertne, esošā salona un logu apsildes sistēma, izplūdes sistēma. Tālāk tiek veikta ekspertīze esošajām/paliekošajām daļām, lai tās būtu spējīgas darboties jaunajā auto, jo elektromotors ievieš savas korekcijas auto darbībā kā arī kopējā auto izsvarojumā. Kad tas izdarīts, tālāk tiek veikti aprēķini auto komponenšu izvēlei, lai tiktu izvēlētas visoptimālākās komponentes konkrētajam auto. Aprēķini tiek balstīti uz daudziem vitāli svarīgiem faktoriem. Pēc aprēķinu veikšanas tiek komplektētas un pasūtītas komponentes un tikai pēc tam seko jauno daļu uzstādīšana transportlīdzeklī.

Konkrētajam projektam tika izvēlēts jaunākās paaudzes bezsuku līdzsprieguma motors (BLDC). Pēc savas būtības šis motors tiek vadīts ar maiņsprieguma impulsiem un darbojas kā sinhronais motors. Motora jauda tika saglabāta iepriekšējā, proti, nomināli 20kW. Motors tiek vadīts ar tam paraudzētu invertoru (vadības bloku). Vadības bloks bateriju līdzspriegumu pārvērš impulsveidu maiņspriegumā un mainot impulsu frekvenci vada motoru un liek tam griezties attiecīgajā ātrumā. Viena no komplicētākajām sistēmām elektroautomobiļos ir bateriju sistēma, kas tiek aprīkota ar bateriju menedžmenta sistēmu (BMS), kas neļauj litija jonu akumulatoriem tikt pārāk dziļi izlādētiem kas novestu pie bateriju šūnu ķīmiskiem bojājumiem, vai pārlādētiem, kas novestu pie līdzīgām sekām.  Automobilim tika saglabāta esošā 12V sistēma, visām tam paredzētajām lietām.

Bateriju paka kopumā sastāv no sešdesmit litija jonu akumulatoriem. Akumulatori ir divās paralēli slēgtās pakās, katrā pa trīsdesmit akumulatoriem, kas dod nominālo spriegumu 96V un kopējo ietilpību 19,2kW.